11 septembrie 2014
Segafredo Zanetti anunţă întoarcerea sa în lumea Marelui Circ. De la începutul lunii septembrie , brandul internaţional redevine sponsorul echipei britanice de Formula 1, McLaren.
 
01 mai 2014
Vă invităm să vedeţi reportajul realizat cu ocazia prezenţei noastre la ediţia din 2014 a Epoziţiei Internaţionale GASTROPAN de la Braşov.
 
08 aprilie 2014
Descoperiţi noutăţile şi ofertele exclusive pe care BIBAS Group le promovează pe piaţa ospitalităţii începând din această primăvară.

TEHNICIAN SERVICE

Cerinţe:

  • - seriozitate, punctualitate, responsabilitate;
  • - disponibilitate la deplasări şi la program de lucru prelungit;
  • - profesionalism în însuşirea cunoştinţelor tehnice;
  • - permis de conducere categoria B;
  • - cunoştinţe de limbă engleză sau italiană – nivel mediu;
  • - cunostinţe PC (e-mail, Excel, Word);
  • - experienţă în activitatea de service.

SARCINI DE MUNCĂ :

  • - instalare, punere în functiune, reparare şi servisare proiecte de bar, bucătării profesionale, echipamente şi aparate profesionale din domeniul HoReCa (oriunde sunt cerute);
  • - punere în funcţiune, revizie, reparaţii aparate profesionale de preparat cafea şi nu numai;
  • - efectuarea trainingurilor de utilizare generală a aparatelor şi echipamentelor; instruirea – la nevoie – a personalului pentru prepararea specialităţilor de cafea;
  • - curăţarea, dezasamblarea, evaluarea, repararea aparatelor şi echipamentelor intrate în service/atelier;
  • - recepţionare echipamente în service şi controlul ieşirilor din service;
  • -testarea aparatelor la ieşirea din service;
  • - întocmirea periodică a stocurilor de aparate şi a pieselor de schimb;
  • - deplasări repetate şi prelungite în ţară şi în străinătate;
  • - completarea fişelor şi a proceselor verbale necesare, întocmirea de devize, facturare, încasare etc.;
  • - gestiunea pieselor de schimb şi întocmirea comenzilor pentru piese de schimb;
  • - descărcare marfă, manipulare marfă şi echipamente, transport echipamente/marfă;
  • - completarea detaliată a foii de parcurs şi predarea acesteia la timp;
  • - raportări asupra activităţii depuse (pontaj detaliat, alte rapoarte);
  • - predarea la timp a tuturor documentelor (procese verbale, pontaj, foi de parcurs, devize, facturi, chitanţe, deconturi, bani etc.);
  • - participare – la nevoie – la lucrări cu caracter intern: reparaţii scule, dispozitive, unelte service, birou, amenajare birou, montare şi demontare standuri expoziţionale.

N. Titulescu, 2

500010, Brasov

Romania


+40 268 476 880

+40 268 476 781