11 septembrie 2014
Segafredo Zanetti anunţă întoarcerea sa în lumea Marelui Circ. De la începutul lunii septembrie , brandul internaţional redevine sponsorul echipei britanice de Formula 1, McLaren.
 
01 mai 2014
Vă invităm să vedeţi reportajul realizat cu ocazia prezenţei noastre la ediţia din 2014 a Epoziţiei Internaţionale GASTROPAN de la Braşov.
 
08 aprilie 2014
Descoperiţi noutăţile şi ofertele exclusive pe care BIBAS Group le promovează pe piaţa ospitalităţii începând din această primăvară.

BIBAS GROUP ANUNŢĂ LANSAREA CONCEPTULUI FRESH KISS

Simplitatea organicului. Fresh Kiss – Frozen yogurt & more constituie o premieră pe piaţa HORECA din ţară.

Ionela şi Adrian Mureşan au lansat sămbâtă, 13 octombrie 2012, la Cluj, Fresh Kiss – Frozen yogurt & more, un concept de tip QSR care se găseşte în zona food court a centrului comercial Iulius Mall şi care constituie o premieră a domeniului HORECA din ţară.

Locaţia, al cărui design evidenţiază simplitatea organicului, promovează un produs, şi el, natural, dar prea puţin cunoscut de consumatorii autohtoni.
Elementele de arhitectură realizate din lemn reciclat au culoarea albă, cu trimitere directă la prospeţimea iaurtului, iar inserturile de muşchi deshidratat reflectă nuanţele unui verde perceput drept esenţă pură a naturii intacte, genuine. Ambianţă minimalistă, corelativ absolut, în spaţiul ospitalităţii, al mediului natural însuşi, produs sănătos, obţinut din materii prime organice, iată definiţia conceptului Fresh Kiss – Frozen yogurt & more.

Click

Frozen yogurt, altfel spus, iaurtul transformat în îngheţată s-a născut în America anilor `70, apoi a fost repede uitată de piaţa mondială a dulciurilor. În ultimii ani, însă, el a redevenit popular în rândul consumatorilor care caută o alternativă la deserturile industriale, umflate în exces cu adaosuri artificiale.
Cremos, uşor, proaspăt, consistent şi extrem de sănătos, iaurtul transformat în îngheţată poate fi combinat cu o serie întreagă de granule, toppinguri şi fructe proaspete, prin urmare satisface toate exigenţele consumatorilor dornici de aventura inedită a gustului.

Click

În locaţia din Iulius Mall, frozen yogurt se serveşte în varianta grecesc şi fitness. Grecesc păstrează caracteristicile gustative ale iaurtului natural, în timp ce fitness, aşa cum îi sugerează numele, se înscrie în trendul dulciurilor lipsite de zahăr şi sărace în calorii, reprezentând, totodată, alegerea ideală a bolnavilor care suferă de afecţiuni cronice de tip diabet. Datorită fructelor proaspete, a toppingurilor şi granulelor cu care pot fi asortate, nota personală a celor două variante de frozen yogurt ţine doar de fantezia şi creativitatea imaginativă a celor care le consumă.

Click

Conceptul Fresh Kiss a fost proiectat şi realizat integral de BIBAS Group. Mai mult decât atât, grupul de firme furnizează întreaga varietate de echipamente, asigură materiile prime necesare, dar şi întregul know-how al preparării specialităţilor comercializate.

N. Titulescu, 2

500010, Brasov

Romania


+40 268 476 880

+40 268 476 781